zondag 1 december 2013

Werk? Deja vu...

Op 3 oktober hadden we een verplicht groot werkoverleg binnen de afdeling Psykisk Helse(psychiatrische gezondheidszorg) van mijn werkgever... Hierin werd o.m. aangekondigd dat de tekorten hoger bleken dan verwacht en dat er -na de reorganisatie van mei- een nieuwe reorganisatie zou plaatsvinden... Een nieuw zwaard van Damocles hing boven ons team...
Bo Kommune...
slecht financieel beleid...
Twee weken later. op 17 oktober, zou duidelijkheid komen over de gevolgen; op het moment dat ik in mijn auto zou stappen om mij werkwaarts te begeven, kreeg ik telefoon van de afdelingsleider dat het zwaard mij had aangewezen voor herplaatsing naar een andere functie in een andere afdeling. Als pleister op de wonde werd mij echter gezegd dat ik voorafgaand aan deze functiewissel mijn eerste stage mocht lopen voor autorisatie van mijn verpleegkundig diploma... Elk nadeel heb zijn voordeel zeg maar.
Een dag later werd mij een lijst met alternatieven voorgelegd, waarbij opviel dat de belangrijkste gegadigden de zwakzinnigenzorg(wat ik persoonlijk verfoei) en schoolschoonmaak(ook niet echt mijn hobby) zijn. Daarbij kreeg ik te horen, dat men graag twee dagen later, na het weekeinde uitsluitsel hierover had... Voor mij een onmogelijkheid, dat heb ik ook gemaild, ik kreeg iets uitstel maar hier maakte ik te lang gebruik van, zodat mij een functie in de zwakzinnigenzorg werd toegewezen... Ik neem ze dit niet echt in dank af, en voel me teleurgesteld en woest tegelijk...
Op dit moment voelt het, alsof ik ontslag heb gekregen, terwijl ik door mijn 'fast stilling' een baangarantie heb; alleen niet op de plaats die ik ambieerde toen ik solliciteerde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten